maandag 29 juni 2009

Roxane Kalishoek in bikini voor duikles in zwembad met Axel Daeseleire


Op deze foto's maakt zangeres en P-Magazine badpakken model Roxane Kalishoek zich in bikini klaar voor een duikles in het zwembad samen met acteur Axel Daeseleire.

Zingen uit passie
Roxane Kalishoek: Ik zing vaak en bijna overal: in de auto, op straat, tijdens het
sporten... De enige plek waar ik nooit zing, is naakt onder de douche. Daar
is de akoesüek te slecht, het galmt te hard. Zangeres worden was geen
meisjesdroom, het was en is nog steeds een passie. Toen ik amper 4 jaar
was, zong ik al mee met liedjes op de radio. Op de duur schreef ik zelf
teksten, in mijn beste Engels. Mijn zus en ik maakten geïmproviseerde
programma's en zetten die op cassette. Dat vonden wij grappig.

Roxane Kalishoek: Ik heb pianolessen gevolgd en later ook toneel, een keuze waar vooral mijn vader het moeilijk mee had. 'Kan je daar later wel van leven?' vroeg hij zich
af. Dat is inderdaad niet zo eenvoudig. Ik ben intussen al 8 jaar bezig als
zangeres. 2004, het jaar van mijn deelname aan Eurosong, was uiteraard
een hoogtepunt. Ik kreeg plots heel veel opdrachten. Intussen heb ik al
een paar managers gehad. Ik heb vaak water bij de wijn gedaan. Voortaan
ben ik mijn eigen manager. Ik zoek alleen nog een nieuwe platenfirma
en boekingskantoor.

Roxane Kalishoek: Voorts wil ik vooral mijn eigen weg gaan. Maar
makkelijk is dat niet. Vlaanderen is ook zo klein. Als je ziet hoe populair
schlagermuziek hier nog steeds is, dan merk je pas dat we hier eigenlijk
in een groot dorp leven. Ieder zijn ding, maar mij zal je nooit schlagers
horen zingen. Singer-songwritermuziek wil ik brengen, samen met mijn
nieuwe band. Een schitterende band trouwens! Ik heb heel veel ideeën
voor teksten, maar ik kan ze moeilijk muzikaal vertalen omdat ik geen
instrument bespeel. Samen met mijn muzikanten en enkele schrijvers
werken we nu volop aan nieuwe nummers. Ik treed vaak op met de
Roxstar en doe flink wat gastoptredens. In de toekomst zou ik de hele
band naar de voorgrond willen halen en niet alleen maar de focus leggen
op mezelf. Ik hoop alvast dat het ook bij het publiek zal aanslaan.

Roxane Kalishoek: Als die zangcarrière over 7 jaar nog niet van de grond is geraakt, dan hoop ik aan de slag te kunnen bij de televisie. Achter de schermen, als reporter
bijvoorbeeld. Al zal ik dan nog wel eerst even bij de logopedist moeten
langslopen, vrees ik. Ach, er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen. De
voorbije 8 jaar zijn alvast een mooie opleiding geweest.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten