dinsdag 28 april 2009

Roxstar zangeres en badpakken model Roxane Kalishoek heeft nieuwe liefde in haar leven

Roxstar zangeres Roxane Kalishoek heeft een nieuwe relatie. De ex-deelneemster aan Eurosong was ruim tweeënhalf jaar vrijgezel.

"Na de breuk met mijn ex heb ik een moeilijke periode gehad. Maar ik ben heel gelukkig op dit moment. Ik ben niet op zoek naar een partner, maar kom ik toevallig iemand tegen, dan sta ik er wel voor open", vertelde sexy Roxane Kalishoek eerder nog in een interview.

Die nieuwe liefde lijkt Roxane Kalishoek nu gevonden te hebben. Veel informatie wil ze voorlopig nog niet kwijt over haar nieuwe liefde, maar de zangeres en P-Magazine badpakken model straalt van geluk.

Ook op professioneel vlak heeft Roxane Kalishoek de laatste tijd veel geluk. Ze zingt nu in de partyband 'Roxstar'. "We willen met een liveband bereiken wat de dj meestal pas bereikt op feesten met een overvolle dansvloer", besluit mooie Roxane.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten