vrijdag 17 april 2009

Donna zocht een man voor Roxane Kalishoek na interview

“Ongelooflijk wat een interview allemaal kan teweegbrengen”, lacht zangeres-model Roxane Kalishoek. “Begin deze week verscheen er een interview van me in TV Familie en morgen mag in de Donnastudio uit drie mannen een keuze maken voor een intieme maar plezante date die maandag gepland staat. Al hoop ik wel dat die mannen de knipoog doorhebben. Want ik ben absoluut niet hopeloos op zoek.”

Roxane Kalishoek (28): niet verwoed op zoek naar een man, maar wel een leuk etentje in het vooruitzicht. Hoe is het zover kunnen komen? Een reconstructie.

“In de TV Familie van deze week stond een interview met me. Het thema was niet ‘mannen’ maar ‘mijn horoscoop’,” gaat Roxane even terug in de tijd. De titel boven het bewuste interview mocht er anders wel wezen: “Ik zoek een man die voor mij zorgt”.

“Daardoor polste Radio Donna woensdag even hoe het zat. Eenmaal uit de ether werden ze haast overspoeld met mails en sms’jes. Waarop de vraag kwam of ik een parodie op ‘Wie wordt de man van...’ niet zag zitten. De rest is geschiedenis.”

Wat heet. Bij Donna stelden honderden mannen zich kandidaat voor een intiem etentje met de donkerharige sexy diva. “We ontvingen zelfs heuse A4’tjes van mannen die zich in rijmvorm aanprijzen”, weet Donnastem Dave Peters.

“Het zijn ook allemaal heren die sportief zijn, een nieuwe man zijn, fantastisch zijn in de keuken... Kortom, rondborstige Roxane Kalishoek heeft keuze te over. Bovendien zijn het ook mannen uit alle lagen van de bevolking. Van zaakvoerders en hoge kaderleden in een bank, over een ex-voetballer van Westerlo en een discotheekuitbater tot een havenarbeider. Bovendien schreven er zich ook mannen in die nu nog een lief hebben.”

“Het is een hele stapel maar tegen vrijdagnamiddag moeten we drie kandidaten gevonden hebben die zich aanstaande maandag kunnen vrijmaken voor een voor-, hoofd- of nagerecht met Roxane.”

“Ik hoop alleen maar dat die mannen de knipoog doorhebben”, neemt Roxane Kalishoek al wat wind uit de zeilen. “Ik had deze grote respons nooit verwacht. En bovendien ben ik absoluut niet hopeloos op zoek naar een man.

Als ik echt een man wil, zoek ik die wel op mijn eigen, rustige manier. Ik neem een relatie nog steeds serieus en ben nogal traditioneel in zo’n dingen. Ik ben niet het type meisje dat mannen zomaar mee naar huis neemt (lacht). Een man mag nog steeds moeite doen voor de liefde, vind ik.”

Blijft de vraag waarom aantrekkelijke mooie en sexy vrouwen als Phaedra Hoste en Roxane Kalishoek zo moeilijk aan een levenspartner geraken. “Een perfecte verklaring heb ik daar ook niet voor.

Mannen zoeken heus wel toenadering, maar ze stappen vaak met vooroordelen op je af. Of het draait alleen om seks. Daarom leer ik liever iemand kennen die me van haar noch pluim kent. Zodat je vanaf een neutrale basis kunt beginnen. Al zal ik zelf ook wel fouten maken aangezien ik al een tijdje vrijgezel ben. Ik ben namelijk niet de gemakkelijkste en word niet snel verliefd.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten